Komunikacja kuchenna

22:24 Unknown 0 Comments

Komunikacja w rodzinie to rzecz trudna
nawet w czasach smartfonów i laptopów


ileż to rzeczy wyleci człowiekowi z głowy?
prosto w kosmos
Ile informacji miało być powiedzianych?
a również tam trafiło

przecież Ci rano mówiłam!!!!!!!!!
a może miałam powiedzieć i zapomniałam
czy zebranie było dziś czy może 2 dni temu?
książki do biblioteki.. ile to już minęło?
a ten test z angielskiego?

same nasuwają się na język przekleństwa
a powody do kłótni jak znalazł

Oto rozwiązanie
Zrobiłam tablicę na ścianie w kuchni, tam gdzie:
spędzamy poranki, jedząc wspólnie owsiankę
spędzam wieczory, jedząc wspólnie resztki obiadu
oraz
sprzątamy, sprzątamy i sprzątamy (bez większych rezultatów)
stoją moje dwie miłości: zmywarka i pralka

Zielona farba za 26 zł + przepis pt: "farba tablicowa za dychę" i nasze życie się zmienia
jest piękniejsze
uporządkowane
i takie słodkie





Filiżanka dla dziewczyn
Sztućce dla dorosłych

Możemy pisać sobie liściki, ćwiczyć kaligrafię i rysować
Ja zaczęłam pierwsza

 



ciekawe jakie rano zastanę info zwrotne od rodziny :)