pół foka - pół hipopotam

23:16 Unknown 5 Comments


Co robią dzieci w upały?
  • moczą się w wodzie
K2 - 3 sekundy po wejściu do wody
  
 
 K2 - 5 sekund po wejściu do wody

K2 - 3 sekundy przed totalnym nurkiem
  • obrażają się, że nie można siedzieć w wodzie cały wieczór
  • chorują ( a czemu nie)
  • dużo płaczą (bo gorąco)
  • nie chcą spać w nocy
  • dziwnie się zachowują
  Co  robią dorośli?
  • biegają za dziećmi żeby się nie potopiły
  • też chorują
  • jeżdżą po lekarzach
  • tłumią krzyki swoich obrażonych dzieci na plaży pełnej zrelaksowanych ludzi
  • czasem dostają bezsensowne mandaty
  • mimo upału chcą spać w nocy, lecz nie mogą
  • też się dziwnie zachowują....
Upał mnie co roku zaskakuje, że jest taki... upalny
Tym razem zadziwiło mnie, że mam córkę-fokę. A może córkę-hipopotama?
Tylko patrzy żeby zanurzyć ciało i wystawić dziurki od nosa i oczy.

Również coroczne diagnozy lekarzy są bezcenne - "to mi wygląda na wirusówkę... ale zapiszę w razie czego BACTRIM" (jak sama nazwa mówi na infekcje bakteryjne).
Byłam pewna tej diagnozy zanim weszłam do ośrodka zdrowia (ośrodka chorób raczej).

Czy wy też znacie magiczny bactrim? Lekarze twierdzą, że to nie antybiotyk, farmaceuci, że antybiotyk. WTF?

5 komentarze:

luquee pisze...

Skoro tak naprawdę nikt nie wie do czego służy, a w zasadzie to służy do wszystkiego to na logikę - nie jest szkodliwy więc powinien być wydawany bez recepty ;)
A co do dzieci w wodzie - jako tatuś jestem przeszczęśliwy, że kochają jezioro :D

Anonimowy pisze...

Codziennie wchodzę tu popatrzeć na Waszą młodzież. I gęba mi się śmieje na widok małej kaczusi K2,taplającej się w wodzie.M1,jak zwykle elegancka.
Gratuluję fotek.
Pozdrawiam ..Ela

Unknown pisze...

Ale oczy wokół głowy i refleks żonglera trzeba mieć żeby upilnować naszą foczkę. Trochę mnie to przeraża!

Unknown pisze...

dziękuje, elegancja elegancją, ale obie brudzą się tak samo i tak samo nie lubią mieć na sobie odzieży ... miejmy nadzieje że im mimie :)a jak nie to będą wyzwolone kobiety. o!

Unknown pisze...

śliczna dziewczynka, sama bym się tak pomaczała;) w wodzie