Różowe okulary

23:59 Unknown 0 Comments

Mam słoneczne okulary
takie z dioptrią
dają prześliczny obraz
Jadąc w trasie w słoneczny dzień autem, potrafię powiedzieć kilkaset razy
(mąż potwierdzi)


  • jakie piękne pole!
  • jakie piękne niebo!
  • jakie cudne widoki!
i moje ulubione westchnienia:
  • jaki piękny las!
  • co za drzewa!
  • jaka zieleń!
No ewidentnie nie mogę za siebie, są to moje osobiste brązowe "różowe okulary"
Choć oprawki już niemodne (a może nigdy nie były?) 
nic sobie z tego nie robię
Wierzę że moda zatoczy koło i to się zmieni, a jak nie?
To nie!

Córki chcą tak jak ja, sprawiłam im więc okulary z Pepco, 
Takie tam za 6,99 
Kłóciły się o kolor, wiadomo, ale stanęło na takim podziale:


wyglądają każdy widzi jak, ale kocham je nadal

Po kilku minutach patrzenia przez tani plastik M1 ściągnęła je i rzekła zachwycona:
Świat jest taki piękny, a ja głupia patrzę przez te okulary

Pytanie: która z nas nosi różowe okulary?
I druga zagadka - dlaczego K2 nadal ich używa?