Keep calm and carry on

22:15 Unknown 0 Comments


mając 29 lat odkryłam, że
  • siostra
  • dzieci
  • mama
  • mąż
  • bracia
  • bratowa
  • zięć
  • Winia
  • Graża
  • Gawęsia
  • Sylwia
  • Gosia
  • ekipa PS
  • Najderki 
  • kuzyneczki 
  • Łukasz
  • ciocie
  • Tomasz
  • Karolina
  • Daria
  • Sebastian
  • Andrzej
  • Alicja
  • Agata
  • Joasia
  • Marysia
  • Sylwia 
  • Ania
  • Ewa 
  • Ania
  • Madzia
  • Kasia
  • Malka
  • Ania
  • Damian
  • Natalia
  • Magda
  • Ewa
życzą mi wszystkiego najlepszego
i pamiętają
napisali życzenia, zadzwonili lub uściskali
tort upiekli lub prezenty kupili

Jakby tak wgłębić się w ich sensowność to wychodzi, że jestem nerwowa, spóźniam się, śmierdzę i jestem tłuścioszkiem jedzącym przesłodkie torty bezowe oraz lubię kolor turkusowy i piękne sukienki 
No tak: cała JA :)

Byłam w głowach tych wszystkich ludzi przez jakiś parenaście sekund (lub dłużej)
i  najpewniej były to pozytywne myśli

Dziękuję!