Różyczki

21:51 Unknown 0 Comments

takie pachnące
takie czerwone
i niby ładne
takie z miłością

co może dać siostra siostrze?
  • dać po głowie
  • za dużą sukienkę (K2 im dłuższą ma sukienkę tym jest prawdziwszą księżniczką, M1 miała inny styl)
  • poczucie bezpieczeństwa (nie przyjdzie do Ciebie CZAROWNICA, a jak przyjdzie to Cię obronię)
  • poszerzać horyzonty - widzisz tam jest moje przedszkole? widzisz?
PS. pilnowałam córek, nie było możliwości katastrofy, mimo to siatka na balkon poszukiwana
początkowa faza choroby: M1 nie dawaj buziaków K2, bo możesz ją zarazić. 
Nazajutrz - M1: mamusiu wiesz co wczoraj wieczorem zrobiłam K2? Pocałowałam ją tak słodko prosto w usta)

I tym sposobem mam dwie chore, gorączkujące dziewczynki, jedną ominął balik i wycieczka wynajętym tramwajem po mieście, drugą bilans dwulatka oraz szczepienie

a co mogą dać córki mamie?
mamusiu dlaczego nie mogłam iść na BALIK - bo jesteś chora kotku; po 10 minutach
mamusiu dlaczego nie zaprowadziłaś mnie dziś do przedszkola przecież był BALIK - bo masz różyczkę kotku; po kolejnych 10 minutach 
mamuś ale przecież dziś był BALIK!!
itp itd ...
M1 leżąca w łóżeczku: mamusiu jesteś moim skarbulkiem! usłyszawszy to, wzruszona zaczęłam ją przytulać i całować, po chwili: skarbulku! zejdź proszę z mojej nóżki bo mi ją miażdżysz.

przesłodycz