Analizy

21:17 Unknown 0 Comments

często przeprowadzam analizy

analizy poranne:

  • dlaczego CÓRKI budzą się na 5 minut przed budzikiem z płaczem - czy reagować czy wytrzymać te 5 minut słuchając ryków i jęków 
  • o ile mogę przestawić budzik i jak sprytnie wyedytować drzemkę, żeby pospać jak najdłużej i nie zaspać
analizy przedpołudniowe
  • padnę z głodu czy nie padnę
analizy popołudniowe
  • którą córkę odebrać najpierw i dlaczego 
  • co zrobić na obiad i dlaczego ja
  • skąd się biorą te cholerne auta w Poznaniu i czemu jest ich tak dużo
analizy wieczorne
  • dlaczego choć jest godz. 20 odczuwam 24
  • w co się ubrać i dlaczego nie mam w co się ubrać
  • czy iść do Biedronki po zakupy jak wszystko się skończyło czy wmówić sobie że do jutra damy radę i tu takie inteligentne dialogi: 
ja: pieluchy na noc dla K2 jeszcze są... widziałam GDZIEŚ jedną ... GDZIEŚ w zabawkach, czy ubraniach... GDZIEŚ... (znalazła się)
mąż: folia śniadaniowa też jeszcze jest, no TROCHĘ... starczy na śniadanie...dla Ciebie na  pewno   

kochany, zrobił Mi rano śniadanie, wyjmuję je z torby, a tam: 
TADAN!!

:)

PS. po pokazaniu zdjęcia, mąż nadal się upierał, że folii aluminiowej starczyło
(chyba na tę kanapeczkę pod bułeczką)