miłość kwitnie

19:04 Unknown 0 Comments

Taki tam mój tydzień
.... przedwalentynkowy


SEX
w wielkim mieście leciał w zeszłą sobotę w tv, fajny film

ROZMNAŻANIE
roślinek przeprowadziłam tydzień temu. Mam aż 7 żywych kwiatów w domu

ZABAWY W LEKARZA
zdarzają się u nas dość często, najczęściej dziewczyny maltretują rodziców (odwet za te wszystkie syropki i szczepienia)

KĄPIELE NAGO
w domu i owszem, na poznańskich basenach niby zakazane...

To jest moja osobista tygodniowa wersja rodzinna 
Ale są też też inne, innych ludzi - takie jednodniowe i bezdzietne
żeby zobaczyć na żywo:

sex, rozmnażanie, zabawy w lekarza i kąpiele nago

zapraszam ciekawskich i ostrzegam mniej ciekawych --> poznańskie termy  (sauny)

:)

Oprócz tego wszystkiego na termach odbył się koncert walentynkowy, jakiegoś kolesia z X-factora
Całkiem fajna sprawa

a to moje rozmnożone roślinki
:)