Yes, ofcourse

21:31 Mamol 0 Comments

Minął miesiąc

Od wejścia Plutona w znak wodnika
Od oświadczenia się 
Powiedzenia tak



Czy coś się zmieniło?
Mam lepszą skórę,  bardziej świetlistą
Może to przez jogę twarzy?
Mam więcej spokoju i zaufania do życia
Mam większą czułość, na słowa moich dzieci, nastolatek, panienek, bardzo mądrych i urzekająco pięknych 
Mam dystans do siebie, do swoich myśli i czynów na autopilocie

"Zastanawianie się, to proces osadzony w czasie"
Wychodzę z czasu, raz po raz, nie myślę

Gdzie wtedy jestem?
W czuciu
Czuję deszcz na twarzy
Czuję ciepło w stopach
Czuję teraz, jak córka (która jest daleko) siada koło mnie, śmieje się swoim najpiękniejszym uśmiechem, pyta:
a czemu sama poszłaś do restauracji?
A ja jestem nie sama, choć tak to może wyglądać. 

Na sali są pary, zakochane, przyjacielskie, nie wiem właściwie jakie
Na przeciwko mnie, siedzi moja słodka wersja mnie. Ładnie ubrana, uczesana, zdolna i zawsze miła. 
Obok siedzi Pola, styl kloszardowy, narzucila na siebie to, co znalazła po drodze, idąc przez mieszkanie 
Usta posmarowala pomadką, o kolorze: nie wie jakim, znalezioną w kurtce córki, którą pożyczyła, bo ma kaptur, a pada

Siedzimy we trzy, na znak zgody i miłości
Ubrane w słowa, wypowiedziane do nas/ o nas, przez rodzinę, koleżanki, znajomych, nauczycieli, wszystkich spotkanych ludzi, ubrane w myśli o sobie samej

Jesteśmy dziećmi, nastolatkami, młodymi dziewczynami, mężatkami,  mamami, rozwódkami, kochankami
Łamiemy serca, mamy łamane serca
Cieszymy się życiem i żałujemy, że się urodziłyśmy
Każda na swoj sposób a jednak razem
Tak było zawsze i będzie ...
Kupienie sobie i założenie uroczego pierścionka to zabawa
Dzieci robiły zdjęcia , trochę podśmiechiwały się z moich zaręczyn

A ja jestem dla siebie zawsze
I łącze się w jedność ze wszystkim wersjami Poli, czy jest ich 2 czy 20
Kocham i wybieram siebie
Robię to pierwszy raz, czy setny?
Nieważne 

Odkrywam, że mam 
prawo do życia po swojemu, 
prawo do życia w zdrowiu, 
prawo do życia w szczęściu,
prawo do życia w dostatku,
prawo do życia w miłowaniu,
prawo do bycia kochaną

Korzystam teraz z moich praw













0 komentarze: