Tak mi się nie chce

18:29 Mamol 1 Comments

"Tak mi się nie chce
Tak bardzo nie chce
Lecz kiedyś jeszcze będę seksi
Obiecuje sobie szczerze
Że z popiołów wyskoczę w kieckę"*

Wstaję, budzę się
a może budzę się i wstaję?


Robię śniadanie nr 1 - owsiankę na mleku
śniadanie nr 2 - owsiankę bez mleka
śniadanie nr 3  i 4 - do szkoły owoce, pieczywo, orzechy
(każda córka inny zestaw)
Macham, całuję
A może całuję i macham?**
wracam do łóżka

mam 10, może 15 minut - cała wieczność
#1 dosypiam różnicę w czasie zimowym
#2 kończę sen
#3 podpatruje jak radośnie słońce wstaje i...

przychodzi kot
Kładzie się blisko, patrzy na mnie i mruczy
Jest trochę nachalny wgapiając się we mnie żółtymi ślepiami
Prawie mnie dotyka mokrym nosem i przygniata jedno ramię

że już powinnam wstać? że już powinnam włosy myć?
zrobić śniadanie nr 5 do pracy sobie i  nr 6 mężowi?
a może jednak nie?

Stop! Leżeć. Patrzeć na mnie i się uczyć
Mruczeć. Nic nie robić. Zwolnić

o tak! Dostałam wczoraj książkę, chyba kot ją "połknął" pierwszy
Będę czytać, szkolić się i obiecuje sobie szczerze...
zostanę w końcu kotem ?!


seksi kotem ?
a może jednak jednorożcem ?
piżama jednorożec


* Mikromusic "Tak mi się nie chce" - fragment piosenki, która sprawia że mi się chce

** mąż jak tylko może pomaga w robieniu śniadań, ogarnia dzieci i odprowadza do placówki






1 komentarze:

Grażyna pisze...

Jeju jak ja bym chciała, żeby mnie się tak chciało jak Tobie nie chce :)