Chcę, muszę i powinnam

12:50 Mamol 0 Comments

Wygrana, podobno zmienia człowieka
A pieniądze szczęścia nie dają


Co innego pączki
z kremem czekoladowym, kawowym, migdałowym, kokosowym
z konfiturą truskawkową, malinową,
z pudrem, z lukrem, z sercem - świeżutkie, piękne pączki

Szczęśliwy los sprawił, że wygrałam miesięczny abonament na pakiet kawa+pączek
Cudowna informacja, niesamowite szczęście
Tylko że ja rzadko piję kawę i jem bardzo mało słodyczy

No chyba, że jest ku temu okazja, mam spotkanie z przyjaciółką, randkę z mężem
Taka właśnie sposobność wydarza się w moim żuciu
30 kaw i 30 pączków w 30 dni

Oczywiście, że chcę być szczupła, zdrowa i mieć płaski brzuch
Myślę sobie, że cukier jest niepotrzebny do szczęścia
Myślę, że zdrowo się odżywiam i daję dobry przykład dzieciom
...
Myślę też, że dużo zależy od tego jak sobie sama nazwę moją rzeczywistość

A nazywam tak:
Czas wyhamować Polciu
Wypadek na rowerze dobitnie Ci to udowodnił
Wygrany abonament na pączka i kawę, ukazuje to w milszy sposób
Nie patrz na dzieci, na cukier, idź do kawiarni

Pewnie, że robienie wielu rzeczy na raz to frajda (jestem w tym mistrzem)
Praca z dziećmi jest mega satysfakcjonująca
Jeżdżenie na rowerze to sama wolność i radość
Gotowanie, szycie, szydełkowanie, joga to moje tzw. hobby

Jednakże czas został szczelnie zamknięty w zegarze
a pomiędzy moim chcę - muszę - powinnam jest milion myśli i możliwości
co zrobić najpierw i którą opcję wybrać?!

Zastanowię się
Idę na pączka i kawusię

Tym razem sama :)




0 komentarze: