Perspektywa bazi_kotka

16:57 Mamol 0 Comments

Poziom życia wzrasta
Wygoda otacza mnie z każdej strony
Pragnienia są zaspokajane na bieżąco




Jeszcze jakiś czas temu padłabym na twarz, na samą myśl o powyższych słowach
Upadłabym w miękką poduszkę z zapłakanymi oczętami
O! Dokładnie jak wtedy kiedy mając dwójkę dzieci uświadomiłam sobie że, uwaga:

JUŻ NIGDY SIĘ NIE WYŚPIĘ

Zadzwoniłam do swojej mamy i zapytałam zrozpaczona dlaczego mnie nie uprzedziła, że to całe macierzyństwo pozbawia mnie bezpowrotnie snu.
Chciała być poważna i mnie autentycznie pocieszyć, jednakże słyszałam, że uśmiecha się do telefonu.

tysiąc bilionów chwil później śmieje się i ja

#1 szaleństwo
śpię jak człowiek - ostatnie 48h to około 16h snu;
nie budzą mnie dzieci ani kot. Jest noc więc śpimy.
Chyba że nie śpimy i robimy co innego.


#2 usługi
córka robi mi kawę - taką mieloną w młynku i zalaną wrzątkiem;
ojej ona ma niespełna 8 lat... No więc ogłaszam, że to właśnie najlepszy wiek na takie usługi.


#3 dyscyplina
kot mnie słucha. Zawsze mnie słuchał. Ale takiej ogłady i spokoju w restauracji czy na placu zabaw życzyłabym niejednemu człowiekowi


#4 miłość
taka licealna, wrośnięta w szczere, młodzieńcze serca, czasem parząca ale i tak zawsze zachwycająca.


#5 perspektywa
i te dzieci i ten kot no i mąż + faza księżyca, układ planet, temperatura otoczenia = przyprawiają czasami o szaleństwo. Zmieniam wtedy perspektywę. Staję obok i patrzę - z boku, z góry, z dołu na nerwowe czupiradło, obrażone na świat: bo ma pranie, sprzątanie, zgubiło znowu okulary, rozlało coś w kuchni, pomyliło czwartek ze środą. 
Och jakie to wszystko "ważne" no i "poważne"- myślę sobie ironiczne leżąc w środku lasu pośród miliona drzew, krzewów, saren i dzików.


#6 praca
Przyjemna. Zachwycająca. Pośród przemiłych istot, które odwzajemniają każdy uśmiech, z którymi można tańczyć i śpiewać, turlać się po ziemi i porozumiewać bez słów. Dzieci.


#7 mądrość
M1 czyta skład słodyczy. Na głos, żeby siostra też wiedziała. Słodkich płatków śniadaniowych nie jemy, ciastek z olejem palmowym też. I wszystkiego co ma w składzie coś czego wcale nie musi być. Duża mądrość w małych głowach.

*czasami nie doczytamy i mówimy - trudno!
Ja serniczę ! LOVE !

 i tak można pisać i pisać... 

#sernik poezja 
#hippie styl córek
#rodzina_przyjaciele
#znajomi_niby_dalsi_ale_jakże_bliscy

może to wszystko przez magiczną perspektywę kota (bazi_kotka)


0 komentarze: