Połowinki

18:22 Unknown 0 Comments

Minął pierwszy tydzień tego dziwnego tworu jakim są ferie
Jest zimno, śniegu mało

Cierpliwość do dzieci straciłam tysiąc pięćset razy
(odzyskałam ją w tej samej ilości)

Pozwoliłam córką oglądać Star Warsy
(całe szczęście posnęły zanim Anakin przeszedł na ciemną stronę)

Pozwoliłam też oglądać Foresta Gumpa
(ale wojna w Wietnamie ich ominęła)

Pozwoliłam jeść śnieg

Mogły zasypiać w naszym łóżku
(potem tatuś przenosił)
co dziwne budziły się również w naszym łóżku
(szczegóły nieznane)

Ja sprzątałam dalej
na półkach pełnych niegdyś plastiku, wieje wiatr pustki
Największy misiu ma tyle miejsca, że leży zamiast siedzieć


#Bawimy się dobrze w Blezerze


oraz w Mateczniku na super spotkaniach z Natalią i Marianną


# Oglądamy mecze w ręczną


# Leniuchujemy 


# Lepimy sobie


# Robimy laurki


#Przeganiamy tatusia po spacerkach


# Udajemy dzidziulki 

# Dziwimy się, że minęła dopiero połowa ferii


pozostał tydzień
jakoś wytrzymamy!!