Urlopik

22:00 Unknown 0 Comments

M1 obudziła się dziś z płaczem
Pierwsza myśl - ma gorączkę
Druga myśl - K2 coś jej zrobiła przez sen

Wzięłam na kolana szlochającą córkę, która wyznała mi, że:

  • jest niewyspana
  • ma dość tego wstawania
  • ma już dosyć przedszkola
  • denerwuje ją K2 w przedszkolu, bo płacze (a już 3 dni z rzędu nie płacze)
  • dłuży jej się tydzień
  • chciałaby się w końcu nie budzić tak wcześnie
Hmm
Jakbym siebie słyszała
Wytarłam łzy, wytuliłam córkę
Niestety ulżyć w cierpieniu nie mogłam, bo musiałam iść do pracy (i do dentysty)
zapytałam M1 co by chciała...
Stwierdziła cichutko: może jakiś URLOPIK !?
Hmm, czemu nie?
Tylko, że niedawno był Kołobrzeg, jest koniec miesiąca, zbliża się koniec roku

Obiecałam przemiły weekend 
botanik, plac zabaw, lody..
byle do lata