te momenty

14:35 Unknown 0 Comments

Ten moment, kiedy przelewam herbatkę do termosu przez plastikowy lejek i słyszę zza pleców:
M1: mamo, więc to nie jest TRĄBKA??

Ten moment, kiedy rano M1 deklaruje:
Ty dziś nic nie rób, ja posprzątam i podłogi umyję i wszytko co zechcesz zrobię...

Ten moment, gdy córki kłócą się o to,
która umyje mamusi włosy i nałoży odżywkę

Ten czas, gdy dziewczynki przytulają się do mojego brzucha i do moich nóg
(oplatają mnie zwyczajnie) i mówią, że jestem piękna i mięciutka
i zasypiają w tejże wygodnej (dla nich) pozycji

no i ta piosenka zaśpiewana przez M1 na dobranoc:
aaa aaa kotki dwa tatuś i mamusia kochają nas aaa aaa


fot. Adam Miński

dają mi wiarę, że dziś na jodze na trawie dziewczynki będą grzeczne
i najlepiej żeby ta kurtyna wodna, którą tak lubią (300 metrów dalej) była w tym czasie włączona