M1 wzywa posiłki

14:31 Unknown 0 Comments

Twarda z niej zawodniczka
Knuje od dawna
Na marne


Jako pierworodnej przypadło jej zostać córeczką tatusia
Jej miłość do swojego taty sprawiła, że powstało w naszym słowniku słowo mamol
Czyli dobrze, że jest ONA
Urodziła
Wykarmiła
Kocha
Wystarczy

Tatuś to superbohater: jest piękny, bawi się lepiej niż mama lakami, klockami, misiami, puzzlami, nie narzuca scenariuszy, nie nudzi się szybko, jak trzeba jest psem, jak trzeba dzidzią, pozwala wymyślać bezsensowne gry w karty, można po nim skakać i go nic nie boli...
no i zabawie nie ma końca
(moje przeciwieństwo)

Zaczęło się niewinnie
Mamuś, a może zażenisz się z dziadziusiem (rocznik 33)
a wtedy ja zażenie się z tatusiem
Tłumaczę - mówi się: ożenisz
A poza tym dziadziuś jest zajęty, ma babcię
hmm
M1 analizuje związki w rodzinie, szuka rozwodów, znalazła jeden
swata babcię z rozwodnikiem

Wybijam jej pomysł z głowy tłumacząc, że babcia kocha dziadka, dziadek babcię
A ja TATĘ...
No i (może niepotrzebnie) dodałam z uśmiechem:
byłam pierwsza trelelele dudki

M1 z groźną acz opanowaną miną chwyciła za telefon komórkowy, wybrała jakiś numer:
HALO POLICJA, PRZYJEDŹCIE PO MAMĘ BO JEST NIEGRZECZNA