Dzień rodziny

21:28 Unknown 0 Comments

usłyszeć od K2 : moja mama śmierdzi
bezcenne
usłyszeć od K2: tata jest brzydki
bezcenne też

odebrać M1 z przedszkola o 17
mamusiu czemu tak późno, myślałam że już NIGDY nie przyjdziesz, nie rób tak!
(ryk)
odebrać M1 z przedszkola o 16:
mamusiu podwieczorek mieliśmy właśnie jeść - CHLEBEK Z MASEŁKIEM 
dlaczego tak szybko przyszłaś??
(ryk)

DZIEŃ RODZINY.... 
to ja mam codziennie

dzieci denerwują mnie
ja denerwuję dzieci
kot drażni wszystkich

po chwili
dzieci przytulają mnie
ja całuję dzieci
i głaszczemy kotka
(K2 znowu PRZYPADKIEM ciągnie go za ogon)

taki po prostu dzień, zwykły dzień
a może właśnie niezwykły?

zdjęcia z warsztatu „Miękka siła” autorstwa Jakuba Wittchena.


*czemu śmierdziałam? pojechałam cichaczem po pracy kupić - obiad jak u mamy no i w lokalu było wiele różnych zapachów (K2 ma bardzo dobry węch niestety)
Dlaczego tatuś jest brzydki? bo jak rano ubierał córkę, to był przed poranną toaletą i delikatnie mówiąc - włosy nie układały mu się najlepiej.