Plan

22:08 Unknown 0 Comments

M1 i K2 mają pewną ciocię, wujka i małą kuzyneczkę,
którzy pewnego dnia polecieli do Azji na wycieczkę
Zabrali dwa plecaki i "córka" w nosidło

Dziewczynki cierpią, tęsknią
Za słodką kuzyneczką
Za szaloną ciotką, która robi pyszne torty i kawkę
Za wujkiem co pstryka śliczne fotki, do których M1 pięknie pozuje, a K2 nie pozuje wcale
...
Oglądamy więc pierwszą turę zdjęć z podróży
Klikamy
M1 patrzy, prawie nie oddycha
Nagle wyznaje:
M1: Szkoda że ja nie urodziłam się córką cioci
Ja: Kotku! ja jestem Twoją mamusią, kocham Cię i kiedyś jak będzie lato też pojedziemy na wycieczkę
M1 kontynuuje: ale Ty nadal miałabyś K2 no i małą kuzyneczkę
ja: ale ja chcę Ciebie i K2, wy jesteście moimi córkami
M1 zamyślona: ciocia nosiłaby mnie w takiej chuście pewnie cały czas...
Powiedziałam jej z lekka urażona, że już jest duża, ciężka i jej pupa nie zmieści się do nosidła

Lecz ona marzyła dalej i układała w swej głowie PLAN
...
Gdy tatuś wrócił z pacy zaproponowała mu, żeby ożenił się z ciocią, wtedy ona będzie jej córką....
...
Mąż się nie zgodził
Skład rodziny bez zmian
I niech tak pozostanie
:)
Żeby nie było - M1 swoje już wynosiłam w chuście
Z resztą K2 też

A zdjęcia szczęśliwej kuzyneczki - podróżniczki w nosidle i poza nim

:)