Motyw zmęczenia

22:02 Unknown 4 Comments

Pojawia się w moim życiu bardzo często
Dużo za często
Zmęczenie, bo dzieciom zmiana czasu zaszkodziła i zamiast obudzić się o 5:30 wstały o 2:45


Zmęczenie, bo ciężki dzień w pracy i korki w mieście uciążliwe

Zmęczenie, bo znowu coś się psuje i trzeba naprawiać

Myśl, że tyle można zrobić, ale zmęczenie nie pozwala

I nawet jak wyrwałam się z domu na weekend, żeby odpocząć...
....
No dobra odpoczęłam 
Aż taką malkontentką nie jestem
Chodziłam po górach, wspinałam się, podziwiałam przyrodę i poznawałam nowych ludzi
Okazało się, że jestem szalona i odważna
Posiadam wspaniałych przyjaciół i super znajomych
A mimo, że mam dzieci/męża jestem nadal normalna dziewczyną



Ba!
Umiem nawet nie tęsknić za nimi ...


przez dobę, bo...


... tak w 25 godzinie zaczęło mi ich brakować 
błąkałam się i sprzątałam
;p

4 komentarze:

luquee pisze...

Myślałem, że przewidziałem puentę... a jednak nie ;)

Anonimowy pisze...

ale się uśmiałam z ostatnich "przemyśliwień "twoich.
Taki jest człowiek Nigdy nie docenia tego co ma chyba, że straci ale na szczęście masz te świadomość i bardzo cie za to kocham.
mama

Unknown pisze...

chodzący optymizm ze mnie, jak zawsze :)

Unknown pisze...

Też Cię kocham mamuś :)