Level 4

22:19 Unknown 9 Comments

Czy im zapłaciłam?
Czy ich uprosiłam?
Czy jakoś przekupiłam?
Czy tak chciał los?
Czy los tak nie chciał?
Czy to mi się śni?
Czy tylko wydaje?
Czy życie takie jest?
Czy życie dopiero będzie?
A może MaMoL zasłużył?

Jakiś powód dla którego wybrali MNIE i chcą na normalny 3 miesięczny okres próbny musi być.
Kto mi trafnie odpowie, temu stawiam PIWO.
W końcu wypłatę już dostałam ;-)
he he


Tak widzę dzisiaj swoją przyszłość. 
Ocean możliwości
i tylko mały kroczek dzielący mnie od przepaści
Ale przecież kto jak kto, 
ale JA nie spadnę ;-)

P.S. Dla niewtajemniczonych - z 560 CV wybrali m.in moje (a szału nie robi)
etap 1 - test z wiedzy ogólnej i mniej ogólnej - przeszłam
etap 2 - rozmowa z Zarządem i Dyrektorami - przeszłam
etap 3 - miesięczny okres próbny z jeszcze jedną dziewczyną (z założenia tylko jedna miała pozostać) - przeszłam i pozostałam
Wino wypite, tańce z dziewczynami odprawione, przytulanki wieczorne zaliczone. SPAĆ.

9 komentarze:

marta pisze...

Gratulacje !!!! suuuuper! jaka to praca? opowiedz coś!

luquee pisze...

Mamol zasłużył. PIWO!

stary beret:) pisze...

wybrali Cie bo poprastu jestes taka cool:) a tak na marginesie..co z Twoja rywalka??:) no ot moje gratulacje Asystentko Dyrektora do spraw sprzedazy:)

Anonimowy pisze...

ocean możliwości....pieknie to ujełaś czy można mieć 54 lata, dzieci odchowane faceta u boku kochanego, prace i mieć ocean możliwości?
kiedys stalam jak ty ale w lesie przed lesniczówką i tak samo myślałam ..las szumiał a ja nie rozumiałam tej mowy.Zamykałam oczy aby wyostrzyć węch .. o tak.. pieknie pachniał..niósł obietnicę dobrego życia.Myślałam płyń... Było trudno, ciężko ale poszło dzieci sie chowały tylko oceany zmieniałam...Tak sobie myślę, że przy dobrym zdrowiu jeszcze 20 lat popłune A co zobacze czego doświadcze to juz wielka niewiadomoa. Przed Tobą wszystko Poluniu. kocham cie bardzo.

Unknown pisze...

super ! gratuluje :)

Unknown pisze...

no PIWO. Akurat dla Ciebie żadna nowość, ale ok, skocze do Jeża wieczorem po Tyskie Klasyczne ;-)

Unknown pisze...

Moja rywalka wróciła do domu i dalej szuka pracy. Przykro mi trochę, bo to fajna dziewczyna i czuje taki niesmak...
Asystentko Dyrektora PIONU SPRZEDAŻY się mówi ;p Co za stres mieć fajną pracę!! Też masz PIWO ;-)

Unknown pisze...

no ale dlaczego mnie wybrali? Bo jestem Twoją córką?? ;-)

Unknown pisze...

Dziękuję, ale PIWA chyba nie chcesz, bo nic mi nie słodzisz dlaczego mnie wybrali, czy jestem tak piękna czy zgrabna, czy ładnie pachnę czy może przez to, że mam tak cudne dzieciaki o których ciągle gadam ;-)