jak kamień w wodę

19:29 Unknown 8 Comments


  •  nie będę siedzieć do późna na kompie
  • nie będę oglądać cały dzień bajek
  • będę chodzić wcześnie spać
  • będę budzić się wcześnie rano
  • będę jeszcze bardziej kochać dzieci
  • będę cierpliwa
  • będę więcej rozmawiać z mężem
  • będę zarabiać na dom
  • oddam długi
  • przestanę karmić piersią
  • będę poznawać ludzi i dużo się uczyć 

 
Postanowienia noworoczne? Nie !
 MaMoL idzie do pracy!! 
  • nie będę miała sił/ochoty/potrzeby siedzieć przy kompie
  • nie będzie czasu na bajki
  • będę musiała chodzić wcześnie spać
  • żeby wstać najpóźniej o 5 rano
  • będę mało widzieć dzieciaczki
  • nie będę miała kiedy się na nie złościć
  • będę razem z mężem jeździć autem do pracy - 50 km/dzień
  • będę dostawać wypłatę
  • i oddam co mam oddać
  • nie będzie już cycka 24h/dobę, zostają wieczory z tendencją do zaprzestania
  • dużo nowych twarzy, imion i obowiązków
;-)



8 komentarze:

Anonimowy pisze...

mnie tez to czeka:)serdecznie pozdrawiam mamy wracające do pracy.Kasia

Graż pisze...

huuura ;]

Unknown pisze...

ja też je pozdrawiam. I myślę, że tak powinno być - dla zdrowia psychicznego i matek i dzieci. Co nie zmienia faktu, że serce mi pęknie za K2. Mój pączek. Przecież ona jest taka malutka, co to jest 12 kg i 80 cm? Kruszek Puszek... Cycuszek ;)

Anonimowy pisze...

gratulacje! :>

luquee pisze...

E tam będziesz blogować w pracy na przerwach jak to Cie pracownicy wkurzają na przemian z wielką tęsknotą za Twoimi córuniami ;)

Anonimowy pisze...

moja córeczka kochana jestem z ciebie dumna.

Anonimowy pisze...

Zazdroszczę...

Unknown pisze...

kto bloguje ten bloguje w pracy ;-)