BLOG ROKU 2012

19:12 Unknown 1 Comments

Nie można wysłać dzieci w kosmos na tydzień
Nie można wyprosić pieniędzy z bankomatu
Nie można namówić auta żeby się nie psuło
Nie można uprosić przedłużenia umowy o pracę
Nie można zmusić M1 i K2 żeby spały w nocy
Nie można wziąć zimy za kłaki i kopnąć w zadek...


Ale można zagłosować na mojego bloga w konkursie BLOG ROKU ;-)

Wystarczy wysłać smsa na nr 7122 w temacie wpisać A00639
Każdy może wysłać tylko jednego
Pieniądze idą na Fundację Marka Kamińskiego - więc nie będzie to zmarnowane 1 zł + VAT.


Mam duże szanse, jestem młoda, piękna, mam dwójkę cudownych dzieci i udanego męża.
Lubię swoją pracę, którą nie wiadomo do kiedy będę miała i lubię auto bo ostatnio psuje się tylko na zewnątrz, a przecież liczy się wnętrze. 


Wszystko się układa. Pozostaje mi tylko wygrać w tym konkursie.
Pomóżcie!
Spójrzcie w te piękne duże oczy i komóreczki w ręce ;-)



 Zdjęcie małej M1 zrobione przez naszą zdolną Magdalenę Wachowiak

1 komentarze:

Anonimowy pisze...

już wysłałam sms- a ja i moje koleżanki kocham cie że doceniasz to co masz..
mama