FotoCórki 2013

12:06 Unknown 3 Comments

No i jest kalendarz z córkami.
Dołączony do Wprostu, kosztuje tylko 6 zł.
Tanio jak na to, że jest 13 miesięcy ;-) (od grudnia 2012 do grudnia 2013)


K2 załapała się na styczeń, a M1 na listopad - według daty urodzenia.
K2 jako jedna z 28 dzieciątek - ona najładniejsza*
M1 na stronie z 25 dzieciakami - ona najładniejsza*
Sami sprawdźcie i powiedzcie!



 zdjęcie K2 - Magdalena Wachowiak


zdjęcie M1 - szwagier Adam

* tak gadam, że moje są najładniejsze, ale nie do końca tak myślę...
W styczniu jest jedna słodka dziewczynka (przypomina mi K2)
a M1.... yyyy...... M1....jest bezkonkurencyjna, sorry
Chciałam być obiektywna, choć troszkę. Nie wyszło.
Prawdziwy ze mnie MaMoL.

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

och mamolku ty mój kochany tak jest jak mówisz

luquee pisze...

Jedno dziecko na jeden miesiąc przypada? Jak tak to nie ma dziś bardziej dumnego ojca niż ja jestem ;)

Unknown pisze...

To jeszcze nie ten etap kariery córek. Może za rok tak będzie, póki co - tak jak pisałam dzielą stronę w kalendarzu z ponad dwudziestką innych dzieci. Ale błyszczą jak diamenty wśród nich więc możesz być dumny!