Cele i strategie

16:30 Mamol 0 Comments

Zarządzanie sobą to coś bardzo istotnego
ze względów zdrowotnych, finansowych i społecznych

jemioły: zawsze blisko, zawsze miłość

Nie umiem tego robić i nigdy nie umiałam,
jestem chodzącą emocją:
łzy wyślizgują się ze mnie podejrzanie płynnie
marszczenia przy oczach sugerują, że często się uśmiecham
a na fotografiach często spogląda na mnie... no właśnie, kto?

czasem to taka naiwna smarkula
innym razem piękna kobieta
a jeszcze innym.. czuła mama

Czy można to ubrać w całość? Jaka właściwie jestem?
Czy punkt widzenia zależy od obserwatora czy od dnia cyklu?
A może tylko ode mnie? I jaką przyjąć strategię?

Nie wiem. Może najwyższy czas się ogarnąć.
Zdjąć warstwy, jakby obierało się cebulę:

z romantycznej nastolatki
z mlecznej mamusi karmiącej córusie
z żony, która nie jest szczęśliwa w związku
z istoty ludzkiej, która czuje, że coś powinno być inaczej...

i odchodzą rude włosy, mleczne piersi, mąż,
wyobrażenie, że "miało być tak pięknie"

Pozostaje  szczerość, zaufanie, miłość, do kogo?

Do siebie?

I wiara, że jeszcze wszystko przed mną, ale co?

Szczęście?


Jesień 2015. Spacer rodzinny z zupełnie przypadkowo poznanym Aleksandrem, znajomym Łukasza z Blezera, w którego obiektywie byłam.. właśnie taka :) 

0 komentarze: