Piwo i papierosy

22:13 Unknown 0 Comments

moje córki siedziały na parapecie
piły soczki w szklanych butelkach
jadły paluszki cebulowe

i bardzo irytująco chichotały
wręcz pokładały się ze śmiechu


okazało się, że "piją piwo" i "palą papierosy"
stąd ta zabawowa aura



M1 pozbyła się zęba
Wypadł jej w przedszkolu i poturlał się pod krzesełko
koleżanka znalazła i oddała
Wiedziałam, że nadszedł czas na nocne wcielenie się we wróżkę zębuszkę
ale wróciłam późnym wieczorem z miasta
robiłam to o czym marzą małe niegrzeczne (patrz wyżej) dziewczynki
i zapomniałam żeby coś wsadzić pod poduszkę

Gdy po zaledwie 3 godzinach snu
M1 obudziła mnie żeby wyznać, że zębuszka nie przylazała
miałam ochotę powiedzieć jej prawdę o:
gwiazdorze,
mikołaju,
zajączku wielkanocnym..
no i oczywiście co myślę o dawaniu pieniędzy za zęba

Jednak nie dałam rady
fizycznie
Przekazałam jedynie info że jest ZA WCZEŚNIE
że później coś pewnie znajdzie pod poduszką i żeby spała dalej
Nie spała
a mi się udało podstępem wcisnąć 5 zł, a może to zrobił mąż...

Córka kupiła za to portfeliko - kosmetyczkę wartą 14,99
Zrobiła deal roku - ku swej ogromnej radości
dostała też od Pani paragon i grosik reszty
(matka zębuszka dołożyła 10 PLN)

radości nie było końca - dla M1
K2 wpadła w histerię trwającą jakieś 15 minut
Gotowa była rwać sobie zęby z zazdrości, że siostra dostała a ona nie
uważając że to jawna niesprawiedliwość

Przestała dopiero jak dostała różową spinkę za 3 zł
i mentosy, które M1 trafnie nazwała " cukiereczkami na uspokojenie"

Materializm jest wszechobecny
Ale sprzątanie Ogrodu Łazarz nadal bardzo istotne :)