Płaski brzuch, jędrne pośladki i smukła sylwetka

22:13 Unknown 0 Comments

Każdy ma jakiegoś bzika
Nawet jak myśli że nie ma, to ma
dzieci, kot, nawet ja


Dzieci zmęczone nie mogą zasnąć
chcą "chodzić na tańce", a jak już pójdą to nie chce im się tańczyć
Kot który przed chwilą rzygnął chce znowu jeść
...

A ja mam pilates
60 minut prostowania i rolowania ciała,
wzmacniania mięśni kręgosłupa,  mięśni brzucha
wpływa na poprawę postawy, uelastycznia ciało, obniża poziom stresu
a także poprawia ogólne zdrowie.
Fizjoterapeuci uważają, że to jedna z najbezpieczniejszych form aktywności ruchowej

brzmi świetnie
ale czym byłoby pilates bez dobrego nauczyciela?
w kwietniu tego roku poszłam z ciekawości
trochę mnie bawił sposób oddychania
trochę cieszyło podobieństwo do jogi
ale sposób tłumaczenia i pokazywania ćwiczeń przez nauczyciela
oraz spokój i przemiłe usposobienie to był KLUCZ

po każdych zajęciach z Ulką jestem młodsza, piękniejsza, zdrowsza
i chcę jeszcze
następnego dnia czuje się trochę obolała
i chcę przerwy
A co w przerwie?
Bieganie!
Nie muszę specjalnie planować, obmyślać trasy, czekać na cokolwiek
martwić się że święto, że nieczynne..
wystarczy że dzieci zirytują, cierpliwość się skończy i już mnie nie ma

po prostu sobie biegnę
zdarza się że mam towarzystwo, to po prostu biegniemy i gadamy
i jest mega satysfakcja
poczucie cudnie spędzonego wieczoru
i nawet deszcz nie przeszkadza
i nawet zapomina się o traumie wuefu z podstawówki i liceum

no i dzieciaczki patrzą i też tak chcą. No cóż.
Będziemy wszystkie miały płaski brzuch, jędrne pośladki i smukłą sylwetkę - taka karma.


Czasem tak mało profesjonalnie 

w zaciszu domu
czy na osiedlowych ogródkach działkowych

Innym razem bardziej stylowo w centrum Poznania pod fontanną :)

fot: Projecton
fot: Projecton