wszystko mija

07:55 Unknown 0 Comments

Zawiodłeś mnie
Nie lubię Cię już
Kiedyś byłeś taki tajemniczy, romantyczny
Lubiłam spędzać z  Tobą wieczory, popołudnia., zawsze było co robić

Gardziłam innymi
Sprawiałeś że czułam się taka ważna i potrzebna
Bardziej życiowa i światowa
Nie czułam Twojego smrodu
Widziałam przyszłość - siebie będącą przy Tobie, najlepiej w samym Twoim sercu
Nie myślałam o innych, większych czy mniejszych
Wydawałeś się w sam raz, taki idealny
Mieliśmy wspólne wspomnienia, ulubione miejsca.
Ale coś się zmieniło
Nie chcę Cię już
Śmierdzisz
Jesteś drogi
Nudny
Nerwowy
Źle zbudowany
Duszę się przy Tobie, pragnę zmiany
ale czy można? tak daleko zabrnęłam.
Wzięłam kredyt żeby być najbliżej Ciebie
A teraz żałuje

Poznaniu zmień się!
Albo się wyprowadzę.
Na wieś.

0 komentarze: